Min reskompis.

Nick.
Kommer från Australien med sin mor. Kom till sverige när han var mindre. Har hela släkten där nere i större del iaf på mammas sida.
Han åkte ner i slutet av oktober för att vara med sina kusiner där nere ett tag innan jag kommer.
Det var Nicks ide från början att dra iväg på denna resa, började redan i början på 2008 att han frågade mig om jag ville åka med jorden runt med honom. Klart man tycker att det är roigt att åka iväg sådär så sa man ju ja, självklart direkt.

Vi spelar fotboll ihop så att vi träffas väldigt mycket. Vi pratade aldrig riktigt om det mer efter det.
Sen en dag kom han till mig och sa att han bokat resan och frågade om jag fortfarandevar sugen och det gick ganska fort tog ca 2 veckor från det att han frågade mig tills jag hade betalt hela resan. Impulsivt?

Jag hade då precis träffa den underbara tjej som jag just nu längtar efter otroligt mycket, när jag väl bokade resan så åkte jag och Kristin in till STA Traves i Stockholm och bokade resan på min dåvarande MC.  (klickar ni på hennes länk på sidan så kommer ni till hennes blogg, jättefin)

Så nu är jag här med massa spar pengar och ovetandes om framtiden, kommer nog bli kul. Har inte fattat att jag ska vara borta 4 månader? Länge? kanske...

Kommentarer
Postat av: Stiiiin

Den dagen du beställde resan var en underbar dag...Får köpa en ny hoj ocj göra om det när du kommer hem ;)



Älskar dig!

2008-12-24 @ 01:21:53
URL: http://stiiin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Daniel jag kommer att sakna dig! Ta hand om dej nu!

2008-12-24 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0