Snart dags.


Snart är det dags att ge sig av, men innan man ska åka så är det dom sista sakerna som man ska fixa.
Tittade igenom alla papper och såg att jag har glömt att tagit min sista vaccination mot Hepatit B..får fixa det imorn på Jul Afton!?

Även så hade jag fått ett brev från länstyrelsen om att jag ska skicka in nya läkarintyg på att jag har diabetes och att jag får köra bil i sverige.. går ut i Februari=) Inget med resan att göra men ack så viktigt.

Har börjat att packa lite redan men det går trögt, mycket tankar om vad man ska ha med sig, Några tips?
Man får ta med sig lite extra pengar för med det kan man säkert komma långt.

Prata med Nick också och han hade det bra där nere, Nick som är min res kompis ska möta mig på Sydneys flygplats på  fredag klockan 10.30 ska jag landa.

Ska fortsätta att packa nu... hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0