Miami

Vi gjorde mycket i Miami. Vi borjade med att hyra lite inlines och gled runt pa stranden utan t-shirt, det var liten annan varme har nere pa ost kusten an va det var i mitten av landet. Vi Spande in Miami Ink och kollade lite pa vilken tatuering vi ska ha nar vi kommer hem till La Sweden:) Vi kollade in ganska mycket av South Beach innan vi begav oss till Karin, Min Mosters Basta kompis sen barns ben, sa vi stannde dar nagra dagar och lekte med hennes soner! Vi tittade aven pa en NBA match, Miami Heat - New Orleans Hornets. Det var riktigt haftig att se en NBA match live! Och Karin kande en kille som fixade oss riktigt bra biljetter ocksa, och att vi fick ga ner pa planen efter att matchen var slut!
Sen var vi pa Zoo med Karin och hennes familj, och det var haftigt att se manga djur som man inte har sett tidigare, blanda annat sa blev jag imponerad av hygenor, haftiga djur.
Lagger upp lite bilder pa lite saker!




Nar vi ar ute och gar pa kvallen sa blev det ett kort utanfor Miami Ink saklart!



Jag ar inte lika radd som jag ser ut faktiskt! Ormen var ganska stark.



Det var ganska haftig att se hur dom gick och at, har forsoker elefanten putta ner graset i vattnet som han ska ata for att blota det lite.:)



Har fick ga ner till planen efter matchen, dom forlorade men men det var skit haftigt iaf.
Jag tror att vi kanske hade natt basket korgen om jag hade statt pa Nicks axlar:) HAHA
Ganska roligt med trojan som jag hade pa mig, det stod New Orleans pa den och jag vande ut och in pa den:) for alla hejade pa Miami och aven jag:) Markte det efter halva matchen:) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0