1 vecka kvar!

Nu har vi en vecka kvar, och det har varit ett ordentligt regn ovader har pa Nya Zealand. Hela landet har haft regn hela fredagen. Men nu borjar det bli battre vader och imorn sa ska vi bestiga en Vulcan, inte aktiv far vi hoppas och sen ska vi vidare for att hoppa Sky diving fran 15 000 feet:) Ska bli grymt!

Sen blir det lite mer surf innan vi beger oss mo Auckland och vidare till varan semester pa FIJI:)
Vi aker den 27 februari till Fiji och sak vara dar i 2 veckor for att sedan ta oss till USA och L.A

Surfet har gatt jatte bra dom senaste dagarna och nu kan jag nog tittulera mig som en surfare:) Valdigt svart har det varit men jag tog min forsta ordentliga vag i torsdags:)

Nu ska vi klattra lite vagg och sen ska vi ta det lite lugnt, kanske en dusch:)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Stiiinooo

Nice babe att du numer är en surfer... Själv får man nöja sig med att på måndag kväll kunna kalla sig en Vasalöpare.... hihi



Puss puss darling

2009-02-21 @ 19:52:13
URL: http://stiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0