Fran Bungy Jump till Christchurch

Nu har vi kommit tillbaka till CC for att fixa lite saker, har lite problem med att fa mina sprutor fran tullen men pa nagot satt sa kommer det nog att ordna sig, ar inte orolig ett dugg!
Vi ska fixa min vat drakt, lamnat in den for att sys ihop och laga bradan som har tappat en fena.
Vi kommer nog att stanna i CC nagra dagar och ta det lungt och vanta pa battre surf innan vi drar oss vidare mot Nord on och dom sista 2 veckorna, det gar valdigt fort.

Och JA jag hoppade bungy jump, har bevis pa DVD:) Det var verkligen skit haftigt och jag skulle gora om det 1000 ganger om jag hade pengar att slosa:) En riktigt harlig kansla var det iaf att sta pa kanten och sen hoppa hejdlost ut i luften. Vi hoppade fran en bro ner i en flod, och man fick valja om man ville nudda vattnet eller inte, det fanns alternativ att bli doppad hela kroppen eller bara till midjan, och jag sa midjan, man fick ju en gratis t-shirt;) Men jag blev mer blot an sa, hela arslet blev blott ocksa. Men jag hoppade!!

Sen sa gjorde vi Rafting nerfor en annan flod och det var ocksa valdigt haftigt, riktigt kul, hade kanske onskat lite mer drama men det var hur kul som helst, folk ramla i och batar valte;) Men vi klarade oss!

Kommer inte at bilderna just nu men ungefar sa har sag det ut:)

 

hehe, riktigt harligt, ni som tvekar.... DO IT!!

Nu ska vi leta reda pa en surf repair shop och sen middag.

Ha de


Kommentarer
Postat av: Titti

Det låter såååååå häftigt!!!!! Ha en fortsatt bra resa. Kram från klanen Lindberg / Titti

2009-02-12 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0