Kallt men underbart!

Har gatt 9 dagar sen jag och Nick kom till New Zealand och det har varit mycket att se,gora, och fotografera;) Vi har surfat ganska mycket, det ar valdigt kallt i vattnet sa efter ca 2 timmar i vattnet sa har fotterna domnat bort. Aven fast man har vat drakt sa ar det svin kallt. Kan tyvarr inte lagga upp nagra bilder nu men det kommer senare, nagra helt fantasktiska bilder. Dom senaste dagarna sa har vi varit och akt pa bat turer till Milford Sound, helt otroligt, man sitter hogst upp pa baten och bara stirrar ut over dett fantastiska landskapet, vatten fall kristallklart vatten och mycket mer dartill, man brukar saga att det ar sant ogonblick som man inte kan ta nagon bild for att se, men maste uppleva for att forsta hur vackert det ar. Helt otroligt. Sen sa baddade vi i ca 3-9 gradigt vatten fall. Helt kristall blatt vattten nedanfor och det var verkligen skit kallt kan inte forklara hur kallt det var, man hoppade i och man kom upp snabbare an dyket i. Fler delfiner, den har gangen inne i en vik, i en by pavag upp mot Queenstown. Dom hoppade och lekte runt Nick i vattnet nar han surfade, under honom och med honom i vagorna. Min brada har tyvarr gatt sonder och den har lyckats slita sonder min vatdrakt ocksa sa det gar inte sa bra just nu men men det far man ta, ska lagga upp lite bilder pa mig nar jag surfar sen.

Imorn fredag sa ska jag och Nick hoppa Bungy Jump och kora Rafting nerfor en flod. Kommer bli skit haftigt och jag ar faktiskt lite nervos, har det lite svart med hojder men men, det ar ju bara att hoppa....eller....



OOOhhh shit.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0