Mer resmal!

Nu ska vi klara av Rafting nerfor en flod (4) av en skala 1-5. Och hoppa Bungy Jump. Sen sa ska vi spana in Mount Cook ska vara en valdigt harlig upplevelse och en maste grej om man ar i New Zealand. Vi ska stanna i Queenstown ett par dagar for att umgas med Sara och Anna Hansson. Dom hangde med oss till Milford Sound, och Anna ska hoppa bungy jump med oss imorn;)

Klockan 0845 sa ska vi samlas vid informationen for att bege oss till bron dar vi ska hoppa ifran.;)

Synd att jag inte kan visa er alla bilder jag har tagit vissa ar helt otroliga och kan fa vem som helst att bli stum.


Kommentarer
Postat av: Björn W

tjenna på dig grabben :) jag kan se att det knappast går någon nöd på dig. en liten fråga FEGADE du ur eller HOPPADE du???? jag hoppas värkligen du hoppade för i så fall är jag grumnt avensjuk på dig. puss på dig

2009-02-07 @ 13:11:17
Postat av: Jag

Klart att jag hoppade;) Jag ar inte radd, jag kan flyga;) haha

2009-02-09 @ 05:16:38
Postat av: T.Karlsson

Hur vore det om vi satte Brörn W på en svenskakurs? Kanske facket har någon kurs? Jag kommer slå dig i tennis med käpp på ålderdomshemmet. Jag hade aldrig hoppat, kan inte flyga men spela tennis!

2009-02-09 @ 23:06:49
Postat av: Jag

Haha, jag har ovat, snackade med grabbarna i Melbourne nar det var Australia Open, och jag fick nagra tips=) Det kommer bli tufft for dig, kanske behover springa lite fore for att fa upp konditionen fore, for nu snackar vi 5 set=) haha

2009-02-14 @ 03:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0