Fortsatt resa!

Nu har vi varit pa vagen i ca en vecka och vi har sett mycket, surfat med hoppande salar i vagorna. Badat med Stingrays, kommer lite bilder pa dom. Campat med myggen, kampat mot vinden, aven tagit oss an en och annan Ranger (typ vakt) hehe. Det ar livet att bara glida runt surfa lite, vi har gjort otroligt goda matratter ocksa aven fast det blir mycket burkmat. Vi at en tunnbrodsrulle med korv, tomat, sweetchili sas och cous cous tillsammans med en ol. det var inte dumt det inte=)

Just nu ar vi i Melbourne och ska sova har pa ett backpacker stalle, for att sen imorn aka vidare soder ut via The Great Ocean Road. kommer nog att bli vackert och mycket surf, bra camping och hela den biten. Vi ska vara ute pa resande fot till den 20 jan for att sedan aka till sydney for att salja bilen och forbereda oss infor Nya Zealand.

Tankte lagga upp lite bilder, det blir inte sa mycket fakta men jag ska ta mig mer tid, jag for en dagbok varje dag dar jag skriver mer vad vi gor och vad som hander. Kanske nar det e klart och jag har tid sa kommer allt det nog upp har ocksa.

Ha det sa bra hemma i kylan eller vart ni an ar.
Lagger upp lite bilder nu

See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0