Mycket nytt.

Tja.
Det ar lite kallare idag an var det har varit sitter med tjock troja och shorts men som sagt lite kyligare i dag.
Efter nyar sa fyllde Nick ar sa att han ville ut och surfa pa sin dag, och jag filmade dom flesta aken tills batteriet dog.

Pavag hem fran stranden sa blev vi stannade av polisen, jag fragade Nick om han var nervos men han sa nej. Dom kollade varfor bilen var raporterad stulen men det var lugnt dom hade inte fixat det inne hos polisen an. Sen sa fick han gora ett blas test som alltid och da sa han inget, efterat sa sa han att han var skit nervos=) Dagen efter nyar, lite annorlunda regler har an vad det ar i sverige. Har ar det tillatet att ha alkohol i blodet, det star pa flaskorna hur manga ol man far dricka=)

Nu ska vi surfa, har kopt en vat drakt som jag ska testa, slim=)
sen ska vi stada bilen infor trippen imorn och ca 2-3 veckor framover.

See Ya

Kommentarer
Postat av: katerina

vad roligt att du skriver om Australien. Jag och min vän Julia har planer att åka dit efter studenten. Jag är lite nyfiken hur det går för dig med språket där borta, visst är det ganska mycket slangord man måste lära sig? Eller klarar man sig med "vanlig" engelska? Kanske dumma frågor, men jag har ingen aning om hur det är. Ha det toppen!

2009-01-04 @ 14:52:12
URL: http://mademoiselles.blogg.se/
Postat av: JOCKE ,din gamla hoj åkare

HÄÄJ DANNE!!

Har du kul i världen.?

Hoppas det går bra!





2009-01-07 @ 19:33:04
Postat av: Sandra

Låter som ni har det hur bra som helst! Kom gärna me tips på sånt man inte får missa! Den 5 feb och en månad framåt så är det bara att hålla ögon och öron öppna för då har hon intagit landet! haha! Men ja lovar att inte hyra bil, så folk kan gå lugna på gator och torg!



Ge Nick en bamse kram från mig!



Kram Sandra

2009-01-08 @ 08:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0