Nya Zealand



Har sitter jag bredvid medans Nick kor bilen, det ar inte lika langt att aka som Australien men det blir lite bil korande varje dag. Den har bilen som vi har ar varat hem i 30 dagar, ganska sa skont men men man langtar till en sang.

Igar nar vi skulle ta ett kvalls surf sa gick vi pa stranden, jag gick och tittade nerat medans Nick skriker at mig att se upp, 5 meter framfor mig ligger en sal och latar sig, jag hade trampat pa salen om inte Nick hade skrikit at mig...haha. Sen nar vi var ute och surfade sa kom nog samma sal och hoppade med oss i vagorna.=)

Vi lever livet, har det jatte bra och ater gott, eller mackor med tonfisk och cous cous med baked beans:) Funkar.
Nu ska vi rora oss mer soderut fran Christchurch och vi borjar narma oss Queenstown dar vi ska gora galna grejer. Hoppa Bungy Jump, Sky Diving och allt sant dar som Action Sport innebar;)

Kan trosta er med att vi inte har det sa varmt som vi hade det i Australien, vi har mellan 14-max 20 grader och det ar inte sa skont jamfort med 40 i Australien. Och det ska vara sommar har i Nya Zealand...hmmm... Men ju langre vi kommer Norrut sen sa kommer det att bli varmare, forhoppningsvis;)
 Skot om er i kylan hej hej

Kommentarer
Postat av: fia

din otroligt nöjda min påbilden är helt klart befogad walen...här är det snö/isigt och förbannat trist :) njut!!

2009-01-30 @ 11:22:41
URL: http://dribbla.blogg.se/
Postat av: Eve

Fin blogg...

2009-01-31 @ 14:34:58
URL: http://absoluteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0