Sandra och Tony

Hejsan. Harligt att ni ska aka dit, det ar jatte fint. Man kan saga att det ar ganska sa lika som hemma. 5,50 kr = 1 dollar i australien. och vi brukade gangra allt med 5. En ol kostade ungefar 5-6 dollar sa ungefar sa ligger det till annars sa ar det valdigt lika skulle jag tro. Men det ar mycket rea har nere och om ni ska kopa nagot ska ni alltid fraga efter discount (rabatt) for da kan man fa ner priset annu mer och det kan vara bra fick 40% pa en grej nar jag fragade;)

Som sagt sa aker vi till LA den 14 mars och sen ska vi ta oss till New York runt 20 april sa kanske vi ses dar. Vi far horas om det;) Ni kommer verkligen inte att bli missnojda nar ni aker runt hittils har jag haft det helt underbart och skit kul. Ladda kameran med mycket batterier och minnen for det kommer nog att kunna tas en del bilder skulle jag tro.  See ya mates

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0