Sydney!

Hej alla.
Nu har jag kommit ner sitter just nu i centrala sydney. Har precis badat i en pool på taket av ett 15 våningars hus.
Resan har gått bra hittils lite trassel men det får man räkna med. Visa kortet där jag har alla pengar har slutat att fungera, så jag har beställt ett nytt som kommer inom 2 veckor.

Jag har haft jetlag i 3 dagar efter att jag kom ner. Träffade Nicks släkt och vänner direkt när jag kom ner och dom tog emot mig på bästa sätt. Man trodde att man skulle komma ner och leva på beaked beans och ris, och sova i något tält. Men men inte här inte fick sova i en husvagn och det var guld, tanken att bara få ligga ner efter 2 dygn sittande var ju helt otroligt. Men var inte så kräsen bara man fick sova;) Jag har ätit som en kung, det har varit allt från fisk fångat med spjut till det mest konstiga sakerna, allt är gott.

Vi har hunnit med otroligt mycket på bara dessa dagar jag har varit här nu. Spjutfiske, klättrat i berg med flipp-flopp för att kunna ta sig ner till en strand med mycket fisk och otrolig natur. Jag har tagit mycket bilder och jag hade tänkt att lägga ut lite  men det är svårt att få tag på datorer. Många är upptagna just nu sitter jag och skriver på en svensk dator=)

Nu har det varit lite semester från det att jag kom den 27 dec tills vi ska åka vidare söder ut via kust vägen, det är tänkt att vi ska åka på söndag. Då blir det backpacking i ca 3 veckor.=)

Kommer att uppdatera med bilder senare och som jag just sitter och skriver så kanske ni festar för fullt.

Gott Nytt År till er alla och God fortsättning.

Höres bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0