Bilder!




Dagen efter jag kommit drog vi ivag pa en liten tripp vi gick i 40 min och klattra lite pa vagen.
Nar vi kom fram var det dags for spjutfiske och snorkel. Nick fick en baddare som vi senare andvande som bete till lite storre fisk.



Utsikten fran den otroligt harliga platsen.



Har var vi pa en Raptile Park pa vag fran Nicks familj till sydney.
Klappar en kangru, dom gick fritt i hela parken.



En 30 arig turtle :)


Faglar utanfor huset dar vi har stannat till, hos Nicks Mormor (Baba) Dom fick honung till frukost.




Har firade jag och Nick nyaret tillsammans med nagra till fran Norrtalje och Kalmar, konstigt nog...
Vi badade i polen 15 vaningar uppe pa taket, vi sag i stort sett over hela syndey:)




Jag och Nick runt 12 slaget pa nyars afton. Vi satt i en park och sag alla fyrverkerier perfekt!



Nick ute och surfar pa sin fodelsedag.



Har ar bilen som ska ta oss runt i Australien.


Kommentarer
Postat av: Pernilla H

Det ser helt underbart ut kusin! Du får lära mig att surfa här hemma i Erken sen, fett med sugen! ha det bra! Kram !

2009-01-02 @ 21:56:10
URL: http://pernijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0