Mer bilder!



I Bilen pa vag soder ut till Melbourne.



Nick kollar laget pa stranden efter surf.



Forsta maltiden, att campa har sin egna moments, det ar otroligt harligt.



En gigant, ganska scary!



Den var sakert 1,80 diametern.



Fran vagen ganska vackert. Svart att se helheten med en bild men det ar underbart.
Det har blivit manga mil med bilen. Vi har sett mcyekt kosor. skaert ett tusen tal.



Har stannade vi och campade tillsammans med ett x-antal spindlar.
Det ar valdigt skont att sla upp taltet laga lite mat ibland ta en ol eller tva. En flaska vin ocksa kan det bli. Sen bara diska borsta lite tander sen glida ner i sovsacken , vakna pa natten och pumpa luft madrassen, men nu har jag kopt en ny=)



Har har vi stannat till for en liten benstrackare.



Har ar vi ute och surfar tillsammans med manga andra=)

Kommentarer
Postat av: Katerina

sv: haha ja vi är fyra tjejer! Tack för ditt svar. Skönt att man klarar sig bra med vanlig engelska, jag antar att man lär sig lite mer slang om man stannar där ett tag. Men din kompis får gärna lära mig och Julia.



Jag tycker om dina bilder men det där gigantiska vattendjuret vet jag inte om jag gillar, haha. Visst är det en rocka? Ush.



Ha en toppen dag!

2009-01-10 @ 15:18:00
URL: http://mademoiselles.blogg.se/
Postat av: Sara

Heeeej neighbour! Eller ja, det är vi inte längre..bor ju i Sthlm nu :D

Verkar som att ni har det bra i värmen!

Gissa vilka som ringde mig idag - Radiotjänst! Haha, och jag gjorde ju som vi brukar göra...

Hoppades på att vår käre granne varit duktig, och lita på det, det hade han :)

Ta hand om dig nu och hälsa Nick så mycket!

Kramar Sara



2009-01-12 @ 17:19:03
URL: http://saranl.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det ser härligt ut kusin, själv sitter man hemma i kylan och blåsten i lilla Svanberga :p

2009-01-12 @ 20:02:39
Postat av: Moster

Sitter här mitt i natten på jobbet och ser att iallafall någon har det bra!!! Du skulle ha sett och hört mamma på singstar kvällen. Vilken stjärna hon va. Ha det så bra down under och sköt om Er.

2009-01-14 @ 03:03:24
Postat av: Kristin

Härliga bilder!

Helt sjukt hur stora rockorna är....

Kul att du fått se så mycket!!



Du saknas här hemma...



puss

2009-01-17 @ 23:14:44
URL: http://stiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0