Los Angeles




Landat i LA, anglarnas stad. Vi borjade med att ta en taxi tillsammans med Robert och Joakim fran Umea. Vi akte direkt till Banana Bungalow for att ta det lite lugnt och packa upp lite vaskor och sedan ga ut och kolla in staden.
Dagen efter vi landat sa fixade vi en hur bil och drog runt pa lite aventyr.
Vi borjade med Walk Of Fame i Hollywood. Sen drog vi vidare mot Beverly Hills och svangde upp och kollade pa lyx husen dar bland annat Britney Spears bor tillsammans med manga andra super stjarnor. Det var inte en lyx bil som man sag utan det var 3-5 stycken pa varje parkering utanfor husen....
Sen drog vi vidare till Hollywood skylten, vi fick nagra valdigt bra bilder dar och ganska maffigt:)
Efter det sa akte vi genom LA for att ta oss till Santa Monica Pier, dar manga filmer ar inspelade, senast 3 dagar efter sa sag vi en film som dom hade filmat dar:)

Efter en dag med mycket aventyr och mcyket skratt tillsammans sa tog vi oss hemat for att forbereda oss for fest, hotellet som vi bodde pa skulle ha gratis mat och dricka. Vi gick dit men maten tog slut och alla ol tog ocksa slut, Sa vi bestamde oss for att ga vidare till nagon pub och satta oss och dricka lite.  Vi kom till Snake Pit i Hollywood. Vi bodde i West Hollywood sa vi bodde valdigt bra:)

Inne pa Snake Pit sa satt vi ett tag och kollade pa basket, just nu ar det slutspel for college basket. Efter ett tag sa kom Jocke tillbaka fran toaletten  och han los upp som en sol, och vi fragde vad som hade hant, vi undrade ett tag om han hade vunnit mycket pengar, hans leende hade ingen grans:) Men da hade han fatt ogon kontakt med Donna fran '' That 70's Show '' och det var han valdigt stolt over. Jag tog beslutet att ga fram och pratade med henne, och djupt andetag sa gick jag fram till baren dar hon stod med sina vanner. Jag berattade att vem jag var och sa fragade jag vad hon hette pa riktigt. Laura hette hon och hon var snyggare i verkligeheten. Vi stod och pratde lite, hon fragde vad som hade fort mig hit till LA, lite sma prat:)

Folk ar nog vana med att det kommer kandisar ut pa krogen ganska ofta har for ingen forutom 4 svenskar runt ett bord med massa ol reagerade:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0