OLYCKA!!!


Bilder sager mer an tusen ord....





Hande inget mer allvarligt an att min kamera blev overkord av bilar, lag pa vagen i ca 2 timmar.
Gick till sa att jag la kameran och lite andra saker pa taket av bilen nar vi skulle byta driver aqv varan fina hur bil, hur som helst sa missade jag kameran, den blev kvar pa taket av bilen. ca 1 timme senare blir vi stoppade av polisen for en olaglig U-svang over heldragna linjer. Jocke som i det har fallet korde just nu hade inte ett helt korkort och vi trodde pa boter, men men han sa till oss att aka darifran och inte visa oss igen... det gjorde vi och nar vi stannade till for att ta ett kort pa hans korkort som ar i tre delar!! Sa markte vi att kameran inte var dar, beslutet togs och vi korde tillbaka mot LA resan tog ca 2 timmar bara for att hitta en overkord kamera, vi hittade iaf kameran men det var en sak till som inte var sa bra... Jag hade ALLA minneskort i kamera vaskan... Alltsa, alla kort jag har tagit fran det att jag borjade resan i Australien, hela vagen, Nya Zealand, Fiji, och lite USA bilder fran Hollywood ar borta gar tyvarr inte att radda ett enda kort... ror sig om ca 3000 bilder, 10 gig med bilder borta... Har ju haft det roligare men men livet gar vidare. Nick har ju ocksa tagit lite bilder men det ar jag som statt for fotandet hittils. Men jag har kopt en ny kamera nu men som sagt inga bilder mer an dom som ar upplagda pa bloggen finns kvar... trakigt...



Kommentarer
Postat av: erica

fy vad trist...jag hade gråtit blod, som den sanna fotogalningen jag är.



hoppas att det som kvarstår av resan blir lika bra som det ni redan varit med om.



kram, erica

2009-03-26 @ 09:16:06
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Bravida Norrtälje

Varför är vi inte ett dugg förvånade..Förövrigt så tycker vi du ska spara pengarna, för det lutar åt att du är utan jobb när du kommer hem...puss Grabbarna

2009-03-27 @ 09:37:02
Postat av: A

fyfan va trist :/ men som du säger, livet går vidare trots allt :)

2009-04-02 @ 07:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0