San Francisco


En ny destination pa vast kusten, vi tog varan hyr bil och korde lange tills vi kom fram till San Francisco.

                          
                                                  Golden Gate Bridge




San Francisco
riktigt fin stad och vara planer var att se bron och ta oss ut till Alcatraz och kolla laget  runt i staden, det var aven pa vag hit som allting hande med kameran sa jag stod i valet och kvalet att kopa en ny, och det gjorde jag en ny kamera.  Vi bodde pa ett hostel som hette Amsterdam Hostel och det lag ganska centralt sa vi hyrde 4 bikes som vi korde runt med upp och ner i backarna, kanns som att SF ar byggt pa berg utan tanke, det ar inga daliga backar dar.




Mycket lyx finns det iaf. Har sitter en kines, som alltid en kines overallt i sin Lamborghini.




Och sjalvklart sa nar vi ar i SF sa maste vi aka deras sparvagn ocksa. Varlds kand.

San Francisco var en haftig stad och jag skulle helt klart kunna tanka mig att bo dar.  Men jag trivs bra hemma ocksa:)
Sista dagen innan vi skulle aka sa gick vi ut och at, det har blivit mycket skrapmat nu ett tag men vi har lyxat till det tillsammans med grabbarna fran Umea. Vi gick till Hooters och at harligt kak, Hooters har en galen historia bakom sen och den kan jag beratta senare..:)



HAr sitter vi och skalar efter en stralande middag:)

Nu efter ett par harliga dagar i SF sa sak vi packa varan hyr bil och dra vidare mot Viva Las Vegas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0